Management Assistent
- Cirkel 1, Heemskerk
- € 2.727 - € 3.678 per maand
Functieomschrijving
Voor wie zorg jij vandaag? Wie weet word jij wel onze nieuwe collega Management Assistent in Heemskerk. De directeur zorg van regio IJmond is op zoek naar een nieuwe Management Assistent voor 32 tot 36 uur per week. Ben jij de servicegerichte en geordende managementassistent voor regio IJmond, werklocatie Harteheem?
Wat bieden wij?
Salariëring in deze functie conform CAO Gehandicaptenzorg in FWG 40 (€ 2.727,- tot € 3.678,- o.b.v. 36 uur) ;
Jaarcontract (32 tot 36 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;
Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
Vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%) van jouw bruto jaarinkomen;
Een afwisselende baan waarin je de schakel tussen de Directeur Zorg, Teammanagers en diverse interne en externe partijen bent;
Flex Benefits: producten kunnen aangeschaft worden met fiscaal voordeel zoals fietsen, tablets, telefoons, laptops, weekendjes weg of een fitness abonnement.
Management Assistent
Als Management Assistent ben je verantwoordelijk voor de administratieve en secretariële ondersteuning van de directeur zorg van Regio IJmond. Je beheert en bewaakt de complexe agenda van de directeur Zorg en stelt binnen aangegeven kaders de urgentie vast. Uiteraard hang je geregeld aan de telefoon en type je flink wat e-mails. Binnen deze functie zal je met veel verschillende afdelingen binnen de organisatie te maken krijgen, je bent dan ook een echte vraagbaak en aanspreekpunt voor de Directeur Zorg, Teammanagers, teams en externen en verwijst eventueel door naar de juiste personen of afdelingen
Organiseren van vergaderingen en bijeenkomst is voor jou ook geen onbekend terrein. Notuleren, de agenda verspreiden, actiepunten bewaken en zo nog wel een lijstje. Een veelzijdige functie dus, want onderstaande taken heb jij ook nog. Als Management Assistent ben je een echte duizendpoot.
Je behandelt, verzorgt, redigeert en coördineert in- en externe correspondentie, nieuwsbrieven, nieuws op intranet en/of andere informatieve uitingen. Je waakt hierbij over imago- of reputatieschade en ziet toe op vertrouwelijkheid van bepaalde informatie.
Je zorgt ervoor dat alle (nieuwe) medewerkers binnen jouw cluster voorzien zijn van de juiste spullen om goed aan het werk te gaan. Jij regelt de bestellingen hiervan en houdt in de gaten of dit juist wordt uitgevoerd;
Attendeert de directeur, teammanagers en eventuele andere betrokken teamleden op bijzondere gebeurtenissen of relevante ontwikkelingen binnen het cluster. Verzorgt felicitaties, condoleances en/of attenties bij voorkomende gebeurtenissen.
Vereisten
Wie ben jij?
Je hebt een mbo-niveau 4 diploma (bijvoorbeeld managementassistent of secretaresse) en hebt enkele jaren werkervaring op secretarieel en administratief gebied;
Je werkt zelfstandig binnen richtlijnen: jij bepaalt aanpak, uitvoering en prioriteitstelling. Je lost problemen zelfstandig op, waarbij je wel kan terugvallen op de manager en collega managementassistenten;
Je bent een proactieve dienstverlener die de handen uit de mouwen steekt. Je zit bovenop bijzondere of relevante gebeurtenissen binnen het cluster;
Bent communicatief sterk en gaat correct om met vertrouwelijke informatie;
Je vindt het belangrijk dat werkzaamheden efficiënt, snel en goed gebeuren.
Enthousiast? Solliciteer dan uiterlijk 31 januari.
Heb jij je agenda zo ingericht dat er nog ruimte is voor een sollicitatiegesprek? Reageer dan snel via een van onderstaande knoppen. Neem voor meer informatie over deze functie contact op met Chantal Oosten, Directeur Zorg op 06-46226213.
Voorafgaand aan het arbeidsvoorwaardengesprek vragen we referenties op. Voor aanvang van het dienstverband dient een geldige VOG te worden overgelegd. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
- Cirkel 1, Heemskerk
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Contact
Niet zeker welke rol het beste bij je past? Neem contact op met één van onze recruiters en ontdek samen de mogelijkheden!
Zita Marantika
Ma, Wo, Do z.marantika@hartekampgroep.nl 06 - 21 38 05 48 / 023-5101401 (optie 2)
Megan de Vries
Ma, di, do, vr m.meijer@hartekampgroep.nl 06 - 11 84 56 19 / 023-5101401 (optie 2)
Naomi van der Meer
Di t/m Vr n.teeuwen@hartekampgroep.nl 06 - 11 95 47 98 / 023 - 510 1401 (optie 2)