Huisvesting en facilitair.Werken op deze afdeling omvat taken zoals het onderhoud van gebouwen en groenvoorziening, schoonmaakdiensten, wasserij, beheer en inkoop van voorraden, contractmanagement, de horeca op onze terreinen, het parkeerbeleid, logistieken vervoer van cliënten en duurzaamheid.
Kwaliteit en Veiligheid. Zij werken voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van de zorg- en diensteverlening en de veiligheid van cliënten en medewerkers binnen de Hartekamp Groep. Zij
houden toezicht op de naleving van regelgeving, richtlijnen en normen op hetgebied van kwaliteit en veiligheid. Ook coördineren zij initiatieven voor
kwaliteitsverbetering.
Human Resources & Development,hier onder valt personeelszaken, werving en selectie van nieuwe medewerkers, vertrouwenspersonen,
personeelsontwikkeling, training en arbeidsvoorwaarden.
Financiën, control eninformatievoorziening, deze afdeling is verantwoordelijk voor de financiële planning, budgettering, facturatie en boekhouding.
Informatiemanagement (IM). Onze IM-afdeling
zorgt voor de ondersteuning en het beheer van IT-systemen en -infrastructuur, inclusief computersystemen en softwaretoepassingen.
Communicatie en marketing: Deze afdeling ontwikkelt en implementeert het marketing- en communicatiebeleid. Dit omvat de in- en externe communicatie, inclusief social media, marketingactiviteiten, cliëntcommunicatie en communicatie met het netwerk.
Cliënt Service Punt. De plek voor externe belangstellenden voor alle vragen over zorg en ondersteuning. Over
woonvormen, werk- en dagbestedingsmogelijkheden of behandelings- en therapiemogelijkheden.